Hvordan fungerer det?

Helt kort, så er Boost Your Business-programmet er delt op i 2 dele: Onboarding og eksekvering.

Onboarding

Vi starter med en onboarding, hvor vi lærer dig og din virksomhed bedre at kende. Her finder vi sammen frem til den persona og det forretningsområde, vi skal producere content til i de 12 måneder, som programmet kører. Din personlige Marketing Manager deltager i onboardingen, så her møder I hinanden første gang.

På onboardingen gennemgår vi:

  • Identificering af målene for programmet
  • Udvælgelse af ét forretningsområde
  • Beskrivelse af én persona
  • Planlægning af årshjul for content-produktionen
  • Det tekniske setup

Onboarding-sessionen varer 3 timer og foregår hos Gammelbys i Aarhus.

Eksekvering

Efter onboarding-mødet starter eksekveringen. Din personlige tekstforfatter producerer hver måned 2 blogindlæg ud fra det årshjul, vi har planlagt til onboardingen. Du godkender indholdet, og herefter sørger vi for, at dine blogindlæg bliver distribueret på din hjemmeside samt via e-mail og på sociale medier.

Hver måned har du et statusopkald med din personlige Marketing Manager, hvor I sammen gennemgår den foregående måneds resultater og lægger (nye) planer for den kommende måned.

Prisoversigt

Din pris for marketing i et år på ét udvalgt forretningsområde

* Onboarding finder sted hos Gammelbys (Aarhus). Priser er eksklusive kørsel og øvrige transportudgifter Gammelbys måtte have i forbindelse med evt. afholdelse af onboarding på en anden lokation.

Hvad skal jeg selv gøre?

Meget lidt. Når onboardingen er ovre, skal du kun godkende blogindlæg fra din tekstforfatter og sparre med din Marketing Manager. Du slipper altså for alt det praktiske og tekniske arbejde og kan koncentrere dig om dine primære arbejdsopgaver, imens du øger din awareness over 12 måneder.

Vil du noget mere med din markedsføring?

Er Boost Your Business-programmet alligevel lidt for elementært til din smag, så har vi flere add-ons, du kan læse mere om her.