Udfordringen
Med Boost Your Business Accelerator rammer dit budskab effektivt din udvalgte målgruppe. Med Google Ads rammer du de personer, som aktivt søger efter løsninger på problemer, du leverer løsningen på. En LinkedIn-kampagne promoverer dit gatede content bredt over for din målgruppe, men rammer til gengæld også personer, som ikke aktivt søger din løsning, og som derfor kræver en lidt større salgsindsats. Typisk vil en LinkedIn-kampagne generere lidt flere salgsemner, mens dem, du får fra Google Ads, ofte vil være lidt nærmere en købsbeslutning.
Løsning
Accelerator-kampagnen giver dig valget mellem Google Ads og LinkedIn som medie til at generere dine salgsleads. Vælg dette add-on for at tilføje den anden kanal til din kampagne også. Det øger værdien af det arbejde, der allerede er lavet i Accelerator til at generere salgsleads, så du får fordelene fra både Google Ads og LinkedIn.
Du øger kampagnens synlighed hos din målgruppe og får samtidig mulighed for at se, hvilken annoncekanal der fungerer mest effektivt for dig.
Proces
På baggrund af det arbejde, vi allerede har lavet sammen med dig på Accelerator-kampagnen, udarbejder vi annoncematerialet til det ekstra medie og sætter hele kampagnen op på din egen annoncekonto. Vi anvender de oplysninger, vi er kommet frem til om din målgruppe til at målrette kampagnen ved hjælp af mediets bedst egnede segmenteringskriterier.
Vi opsætter annoncerne, som visuelt og budskabsmæssigt matcher din målgruppe, dit gatede expert content og den tilhørende landingsside fra Accelerator-programmet. Når du har godkendt kampagnen, publicerer vi annoncerne og sørger for at vedligeholde dem i hele kampagneperioden.
Pris
Samlet pris for add-on: 12.000 kr. (inklusive annoncebudget)